Vizuální identita pro fotografku
Logo, barvy, brandmanuál, font, rastr

Adéla Špetlová je fotografka z podhůří Krkonoš. Hory a příroda prostupují vším, co Adéla dělá. Původně se specializovala na focení koní, ale její působení toto zaměření přerostlo a s tím přišla potřeba přepracovat logo. Současně si Adéla přála vytvořit brandmanuál, který by jí ulehčil s tvorbou designů a ona pokaždé nemusela přemýšlet nad barvami nebo jaké písmo použít.
Adéla měla poměrně jasnou představu, jak by si svůj nový vizuál představovala. Požádáme jí proto o vytvoření moodboardu. To znamená, aby nám poslala podklady, které se jí líbí (fotografie, printscreeny, barvy), zkrátka vše, co se jí nějakým způsobem líbí a my z toho poznáme, jakým směrem se vydat.
Na základě dodaných podkladů vytváříme návrhy loga. Při tvorbě loga vycházíme z klíčových slov, které definují Adély podnikání a to, co chce svým logem o svém podnikání sdělit. Klientce dodáváme návrhy dvou konceptů. Zatím pouze ve formě návrhu k úpravám. Adéle se líbí myšlenka loga, které vycházejí z jejích iniciálů a názvu značky "a.š. budeš chtít vyfotit." Z druhého konceptu se jí líbí použitá typografie. Pouštíme se do práce a hledáme fúzi obou konceptů.
Máme logo a vytváříme jeho varianty pro použití v malých i větších formátech a v kombinaci s claimem. Z loga odvozujeme rastr v podobě letících ptáků, který může Adéla používat napříč grafikami bez nutnosti použití loga. Doplňujeme barvy a jejich kódy. Doporučujeme font. To vše stmelujeme v přehledném brandmanuálu, který upravuje pravidla používání komponent a loga. Díky brandmanuálu může Adéla snadno spolupracovat s dodavateli (např. při výrobě vizitek, apod.), kteří mají jasný návod, jak s vizuální identitou pracovat.
